Akademia Nauk Stosowanych Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie zaprasza do udziału kursie e-learningowym “Budowanie marki w internecie” realizowanego w ramach projektu 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Priorytet Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju.
Udział w projekcie jest bezpłatny!
Okres realizacji projektu: od 01.09.2019 r. do 31.08.2021 r. (III edycje szkoleń).
Biuro projektu:
Akademia Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie, ul. Monte Cassino 15, 70-466 Szczecin.
Kontakt: tel. (91) 424 32 00 następnie 3 (Biuro Dziekana) lub bezpośredni (91) 424 32 14 lub
e-mail: projekt3.1@anstwp.pl
Projekt skierowany jest do:
Działania będą realizowane dla 300 uczestników (120K, 180M) studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich ANS TWP w Szczecinie oraz osób z wolnego rynku z obszaru województwa zachodniopomorskiego, którzy posiadają podstawowe umiejętności posługiwania się komputerem oraz poruszania się w sieci internetowej,
Weryfikacja powyższych danych zostanie dokonana na podstawie oświadczeń uczestnika projektu, zawartych w dokumentach rekrutacyjnych.
Głównym celem kursu Budowanie marki w Internecie jest podniesienie kompetencji uczestnika w zakresie budowania marki osobistej i zawodowej w Internecie oraz wykorzystywania mediów społecznościowych w celach marketingowych. Każdy z uczestników kursu pozna strategię i zasady budowania wizerunku w sieci. Pozna mechanizmy mediów społecznościowych, ich specyfikę, oraz sposoby wykorzystania ich do profesjonalnego zarządzanie własnym wizerunkiem, tworzonej przez siebie firmy.
W ramach projektu będą realizowane szkolenia z zgodnie z poniższym programem:
Moduł 1: Twoja WWWizytowka w Internecie – 20 godzin,
Po ukończeniu tego modułu uczestnik nauczy się tworzenia stron www w WordPress oraz ich pozycjonowania, w szczególności:
- uruchomienia (instalacji) popularnego systemu CMS jakim jest WordPress,
- zarządzania treścią, dodawania postów, artykułów, określania czasu wyświetlania artykułów,
- wyszukiwania i instalowania dodatków tj. widgetów, wtyczek, galerii na witrynę www,
- wypozycjonowania swojej strony z uwzględnieniem zasad tworzenia kampanii SEM i SEO,
- pokonania firm konkurencyjnych w osiąganiu najlepszego wyniku w wyszukiwarkach.
Moduł 2: Laboratorium Facebooka – 5 godzin,
Po ukończeniu tego modułu uczestnik nauczy się
- tworzyć przekaz w Mediach Społecznościowych,
- utrzymywać kontakt z grupą docelową,
- budować przekaz marketingowy.
Moduł 3: Reklamuj się. Facebook Ads Manager – 5 godzin,
Po ukończeniu tego modułu nauczysz się:
- skutecznego reklamowania swoich produktów na Facebooku,
- docieranie przekazem marketingowym do konkretnych grup docelowych,
- tworzenia i pracy na budżecie reklamowym.
Moduł 4: By zaistnieć w Sieci. Potęga Google Ads – 10 godzin.
Po ukończeniu tego modułu uczestnik:
- dowie się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów,
- pozna platformę reklamową Google Ads,
- pozna metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach,
- zwiększy zwrot z inwestycji w reklamę,
- skorzysta z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach,
- zdobędzie dodatkowe umiejętności, które staną się jego przewagą na rynku reklamy w Internecie.
Kurs e-learningowy w łącznym wymiarze 40 godzin składający się z 4 modułów zostanie udostępniony na platformie e-learningowej www.navoica.edu.pl.
Rekrutacja – od września 2020! Liczba miejsc ograniczona.
Jak się zgłosić na szkolenie?
Należy:
- pobrać poniższe dokumenty rekrutacyjne, wypełnić je, a następnie wysłać (pocztą lub skanem na adres e-mailowy projekt3.1@anstwp.pl) lub dostarczyć osobiście do siedziby Akademii Nauk Stosowanych TWP w Szczecinie, ul. Monte Cassino 15, 70-466 Szczecin. Dokumenty można wypełnić również na miejscu w naszej siedzibie.
Terminy szkoleń:
- Edycja I 26.10.2020 r. – 30.11.2020 r.
- Edycja II 26.10.2020 r. – 30.11.2020 r.
- Edycja III 01.04.2021 r. – 31.05.2021 r.
Załącznik nr 2- Deklaracja uczestnictwa w projekcie