Specjalność: Psychologia HR i customer experience
Specjalność skierowana jest szczególnie do osób, które zainteresowane są pogłębieniem wiedzy i zdobyciem umiejętności w zakresie psychologii HR oraz zarządzania doświadczeniem i budowaniem lojalności klienta względem organizacji, w celu budowania wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego przedsiębiorstwa. Znajomość działań związanych z jakością pracy pracowników, prowadzenie rekrutacji, zatrudnianie odpowiednich pracowników, zapewnienie możliwości rozwoju zawodowego, kształcenie ustawiczne to niektóre aspekty ważne w pracy HR. Doskonała obsługa klienta to dzisiaj warunek konieczny, ale niewystarczający dla zbudowania silnej marki. To lojalność klientów, rekomendacje i pozytywny marketing szeptany są elementami sukcesu, wyróżniającymi organizację na rynku.
W ramach specjalności student pozna narzędzia i procesy, które pomogą mu przybliżyć organizację do klientów, dowie się, jak planować i wdrażać wiedzę o potrzebach klientów. Pozna strategie zarządzania zasobami ludzkimi, analizę i opis stanowisk pracy i ról zachowania w organizacji. Dowie się jak zarządzać kanałami sprzedaży i realizować strategie customer experience.
W ramach tego modułu specjalnościowego studenci zdobędą również wiedzę i umiejętności w zakresie analizy biznesowej i projektowania modeli biznesowych.
Wśród przedmiotów pozwalających zdobyć niezbędną wiedzę, a także umiejętności i kompetencje społeczne, znajdują się m.in.:
- projektowanie modeli biznesowych
- warsztat mapowania podróży klienta
- strategie HR i customer experience (CX)
- zarządzanie relacjami z klientem
- wprowadzenie do HR i customer experience design
- metodologia badań HR
Absolwenci powyższej specjalności mogą znaleźć zatrudnienie na takich stanowiskach jak m.in.:
- specjalista ds. HR
- specjalista ds. relacji społecznych (corporate social responsibility)
- specjalista w działach sprzedaży i handlowych
- specjalista ds. rozwiązywania konfliktów
- specjalista ds. zarządzania projektem
- specjalista ds. public relations
*) w organizacji