Książki w Ibuk Librze dostępne dla ANS TWP do 30 listopada 2024. Zobacz wykaz:
WYKAZ KSIĄŻEK IBUK LIBRA NA ROK AKAD. 2023/2024
| Lp. | Tytuł Publikacji |
| 1 | 22 zadania służby bhp – omówienie z komentarzem |
| 2 | 50 idei, które powinieneś znać. Psychologia |
| 3 | 50 wielkich mitów współczesnej psychologii |
| 4 | ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego |
| 5 | ABC narcyza |
| 6 | Aby być sobą |
| 7 | ADHD – prawie normalne życie |
| 8 | Akty prawa miejscowego dotyczące pomocy społecznej. Przewodnik z wzorami |
| 9 | Analiza kryminalna dla studentów bezpieczeństwa wewnętrznego |
| 10 | Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych |
| 11 | Arteterapia w twórczym rozwoju |
| 12 | Aspekty bezpieczeństwa narodowego Rzeczypospolitej Polskiej |
| 13 | Autyzm |
| 14 | Autyzm u dzieci. Wiedza kliniczna |
| 15 | Badania eksperymentalne w psychologii i pedagogice |
| 16 | Badania fokusowe |
| 17 | Badania jakościowe t.1 |
| 18 | Badania jakościowe t.2 |
| 19 | Badania jakościowe w naukach społecznych |
| 20 | Badania jakościowe w pedagogice. Wywiad narracyjny i obiektywna hermeneutyka |
| 21 | Bezpieczeństwo Polski w XXI wieku |
| 22 | Bezpieczeństwo uczestników interakcji Kiedy słowo jest bronią |
| 23 | Bezpieczeństwo wewnętrzne państwa. Wybrane problemy teorii i praktyki |
| 24 | BHP – obowiązki pracodawców |
| 25 | BHP Obowiązki pracodawców |
| 26 | BHP w firmie. Bezpieczeństwo i higiena pracy od A do Z |
| 27 | Bioetyka, t. 1. Medycyna na granicach życia |
| 28 | Bioetyka, t. 2. Pacjent w systemie opieki zdrowotnej |
| 29 | Biologiczne mechanizmy zachowania się ludzi i zwierząt |
| 30 | Biologiczne podstawy psychologii |
| 31 | Biomedyczne podstawy rozwoju i edukacji |
| 32 | Carl G. Jung w pigułce |
| 33 | Cel w administracji publicznej i prawie administracyjnym |
| 34 | Ciemna triada osobowości w środowisku pracy. Perspektywa interakcyjna |
| 35 | Coaching i mentoring |
| 36 | Człowiek istota społeczna. Wydanie nowe |
| 37 | Depresja u dzieci i młodzieży. Analiza systemu rodzinnego – ujęcie kliniczne |
| 38 | Depresje u kobiet |
| 39 | Depresje u mężczyzn |
| 40 | Depresje u osób młodych |
| 41 | Diagnostyka pedagogiczna |
| 42 | Diagnoza psychologiczna |
| 43 | Diagnoza w psychoterapii par. Tom 1. Diagnoza par w różnych podejściach |
| 44 | Diagnoza w resocjalizacji |
| 45 | Doświadczenia życiowe żołnierzy zawodowych na misjach stabilizacyjnych |
| 46 | Dowody cyfrowe – teoria i praktyka kryminalistyczna w polskim postępowaniu karnym |
| 47 | Dydaktyka Podręcznik akademicki |
| 48 | Dydaktyka specjalna. Od systematyki do projektowania dydaktyk specjalistycznych |
| 49 | Dydaktyka specjalna. Od wzorca do interpretacji |
| 376 | Dynamika emocji. Teoria i praktyka |
| 50 | Dynamizacja rozwoju człowieka od dzieciństwa do starości |
| 51 | Dyskusja o nauczycielu |
| 52 | Dzieci z upośledzeniem umysłowym w środowisku szkolnym. Refleksje nauczyciela |
| 53 | Dziecięce doświadczenia ADHD Tom 1-2 |
| 54 | Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera |
| 55 | Edukacja społeczno-przyrodnicza dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym szkolnym |
| 56 | Edukacja zdrowotna |
| 57 | Edukacyjne konteksty psychologii pozytywnej |
| 58 | Emocje relacje empatia w wieku dojrzałym |
| 59 | Encyklopedia bezpieczeństwa wewnętrznego |
| 60 | Ergonomia. Projektowanie–diagnoza–eksperymenty |
| 61 | Etyka zawodu psychologa |
| 62 | Etyka życia codziennego |
| 63 | Ewolucja – mózg – zachowania społeczne |
| 64 | Ewolucyjna psychologia osobowości. |
| 65 | Genetyka zachowania w psychologii i psychiatrii |
| 66 | Geny |
| 67 | Historia filozofii Tom 1 |
| 68 | Historia filozofii Tom 2 |
| 69 | Historia filozofii Tom 3 |
| 70 | Historia polskiej myśli psychologicznej |
| 71 | Integracyjna psychoterapia uzależnień. Teoria i praktyka |
| 72 | Inteligencja emocjonalna. Zrozumieć emocje. Praktyka i ćwiczenia |
| 73 | Interwencja kryzysowa Wybrane zagadnienia |
| 74 | Ja i procesy samoregulacji Różnice między zdrowiem a zaburzeniami psychicznymi |
| 75 | Jak rozpocząć pracę terapeutyczną z małym dzieckiem? |
| 76 | Jak się uczymy? |
| 77 | Jak uczy się mózg |
| 78 | Jak uczyć uczenia się |
| 79 | Kinezjologia edukacyjna w pracy z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną |
| 80 | Kliniczna psychologia sądowa |
| 81 | Kodeks karny |
| 82 | Kodeks postępowania karnego |
| 83 | Kodeks postępowania karnego. Komentarz |
| 84 | Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia. Komentarz |
| 85 | Kodeks pracy 2022 Przepisy dla praktyków. Planowane zmiany |
| 86 | Kodeks pracy z komentarz |
| 87 | Kodeks rodzinny i opiekuńczy. Komentarz |
| 88 | Kodeks wykroczeń sierpień 2021 |
| 89 | Kompendium ortopedii |
| 90 | Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne nauczyciela |
| 91 | Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela |
| 92 | Kompetencje komunikacyjne dzieci w okresie późnego dzieciństwa w aspekcie rozwojowym |
| 93 | Kompetencje kreatywne nauczyciela wczesnej edukacji dziecka |
| 94 | Kompetencje społeczne uczniów w młodszym wieku szkolnym |
| 95 | Komunikacja człowieka z maszyną. Komputerowe modelowanie kompetencji językowej |
| 96 | Komunikacja międzyludzka. Słuchaj, mów, obserwuj |
| 97 | Komunikacja terapeutyczna w opiece ogólnomedycznej |
| 98 | Komunikowanie się społeczne osób zagrożonych marginalizacją – konteksty teoretyczne i praktyczne rozwiązania |
| 99 | Konflikty między ludźmi |
| 100 | Korelaty wypalenia zawodowego u nauczycieli w Polsce i Anglii |
| 101 | Krótka historia psychologii |
| 102 | Krótki kurs. Pamięć |
| 103 | Krótkie wykłady. Genetyka |
| 104 | Kryminalistyczno-kryminologiczne aspekty przestępstw na tle seksualnym |
| 105 | Kryminalistyka |
| 106 | Kryminalistyka i archeologia sądowa w procesie poszukiwania ukrytych zwłok |
| 107 | Kryminalistyka wobec pomyłek sądowych |
| 108 | Kryminologia |
| 109 | Kryzysy współczesnego świata. Różne ujęcia problemów globalnych i regionalnych |
| 110 | Księga zdrowia mózgu |
| 111 | Kultura bezpieczeństwa pracy. Rozwój w warunkach cywilizacyjnego przesilenia |
| 112 | Kultura narcyzmu |
| 113 | Kultura popularna i tożsamość młodzieży |
| 114 | Last Minute Prawo karne 2022 |
| 115 | Last minute proces karny maj 2021 |
| 116 | Let’s Talk About It. Relacje, płeć oraz seks – czyli wszystko, o czym chcesz pogadać, a nie wiesz jak |
| 117 | Lingwistyczno-logopedyczne podstawy komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Ujęcie metodologiczne |
| 118 | Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej. |
| 119 | Lustracja jako zwierciadło |
| 120 | Materiały wizualne w badaniach jakościowych |
| 121 | Meandry bezpieczeństwa wewnętrznego państwa |
| 122 | Meandry prawa karnego i kryminalistyki. Księga jubileuszowa prof. zw. dra hab. Stanisława Pikulskiego |
| 123 | Mediacja w postępowaniu cywilnym. Komentarz |
| 124 | Mediacje. Teoria i praktyka |
| 125 | MERITUM Bezpieczeństwo i higiena pracy |
| 126 | Metodologia badań psychologicznych |
| 127 | Metodologia badań społecznych |
| 128 | Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii |
| 129 | Metody i techniki badań pedagogicznych |
| 130 | Metodyka edukacji polonistycznej dzieci w wieku wczesnoszkolnym |
| 131 | Męska depresja |
| 132 | Mistrzowie psychologii wobec wyzwań współczesności |
| 133 | Mosty zamiast murów |
| 134 | Mózg a zachowanie |
| 135 | Mózg. Co każdy powinien wiedzieć |
| 136 | Narkotyki i dopalacze |
| 137 | Narkotyki i narkomania |
| 138 | Narkotyki i nowe substancje psychoaktywne. Zjawisko, zagrożenia, profilaktyka |
| 139 | Narkotyki i środki zastępcze |
| 140 | Narkotyki w więzieniach |
| 141 | Narkotyki, dopalacze, nowe środki psychoaktywne. Co warto wiedzieć? Jak chronić dzieci i młodzież |
| 142 | Narracyjna terapia więzi |
| 143 | Natura stresu |
| 144 | Naucz mnie robić rzeczy samodzielnie |
| 145 | Nauczyciel i uczeń we współczesnej szkole |
| 146 | Nauczyciel i uczeń. Teoria i praktyka odbioru oraz transmisji informacji w edukacji wczesnoszkolnej |
| 147 | Nauczyciel wczesnej edukacji |
| 148 | Negocjacje |
| 149 | Negocjacje i komunikacja |
| 150 | Negocjacje w sytuacjach kryzysowych |
| 151 | Negocjacje. Analiza i wspomaganie decyzji |
| 152 | Neuronauka o podstawach człowieczeństwa |
| 153 | Neuronauka poznawcza |
| 154 | Neuronauka poznawcza |
| 155 | Neuronauka społeczna. Wprowadzenie |
| 156 | Neuropsychologia |
| 157 | Neuropsychologia intencjonalnego działania |
| 158 | Neuropsychologia kliniczna |
| 159 | Neuropsychologia kliniczna dziecka |
| 160 | Neuropsychologia kliniczna wobec zjawisk świadomości i nieświadomości |
| 161 | Neuropsychologia kliniczna. Urazy mózgu, t. 1 |
| 162 | Neuropsychologia kliniczna. Urazy mózgu, t. 2 |
| 163 | Nie znam Cię i inne bajki profilaktyczne |
| 164 | Nowa Hematologia. Zagadnienia wybrane |
| 165 | Nowe kierunki w kryminologii |
| 378 | Nowe perspektywy teorii socjologicznej |
| 166 | Nowe wyzwania profilaktyki |
| 167 | O depresji, o manii, o nawracających zaburzeniach nastroju |
| 168 | O polityce przemocy |
| 169 | O psychologii i psychologach. Między uniwersytetem a praktyką |
| 170 | O tak zwanych prawdach względnych |
| 171 | O zachowaniu i rozwoju człowieka |
| 172 | Obowiązki pracodawcy w zakresie bhp – praktyczny poradnik |
| 173 | Obszary badawcze współczesnej kryminalistyki |
| 174 | Ocena ryzyka zawodowego |
| 175 | Ochrona danych osobowych w warunkach pracy zdalnej |
| 176 | Ochrona informacji niejawnych w perspektywie krajowej i międzynarodowej |
| 177 | Od bondingu do implantoprotetyki Część 1 |
| 178 | Opiniowanie sądowo-psychologiczne |
| 179 | Osobowościowe uwarunkowania postaw wobec osób z zaburzeniami psychicznymi |
| 180 | Osobowość i charakter |
| 181 | Otoczeni przez idiotów |
| 182 | Otoczeni przez narcyzów |
| 183 | Pedagogiczne skutki karania kryminalnego w Polsce |
| 377 | Pedagogika dziecka. Podręcznik akademicki |
| 184 | Pedagogika ogólna |
| 185 | Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna we współczesnej przestrzeni społecznej. Wybrane aspekty |
| 186 | Pedagogika przedszkolna z metodyką |
| 187 | Pedagogika. Podręcznik akademicki, t. 1 |
| 188 | Pedagogika. Podręcznik akademicki, t. 2 |
| 189 | Po co światu psychoterapia |
| 190 | Podstawy dydaktyki |
| 191 | Podstawy kształcenia ogólnego |
| 192 | Podstawy Psychologii. Podręcznik dla studentów uczelni ekonomicznych |
| 193 | Podstawy statystyki dla socjologów Tom 1 Opis statystyczny |
| 194 | Podstawy statystyki dla socjologów Tom 2 Zależności statystyczne |
| 195 | Podstawy statystyki dla socjologów Tom 3 Wnioskowanie statystyczne |
| 196 | Pojęcie inteligencji |
| 197 | Policyjne siły specjalne w Polsce |
| 198 | Pomoc psychologiczno-pedagogiczna na pierwszym etapie edukacji szkolnej. Aspekty organizacyjne i realizacyjne |
| 199 | Pomoc społeczna |
| 200 | Poradnictwo pedagogiczne |
| 201 | Poradnictwo psychologiczne |
| 202 | Poradnik operatora Koparka jednonaczyniowa |
| 203 | Poradnik operatora Koparkoładowarka |
| 204 | Poradnik operatora Ładowarka |
| 205 | Portret hybrydowy – perspektywy predykcji wyglądu nieznanego sprawcy zabójstwa |
| 206 | Poznawcze i temperamentalne wyznaczniki kryminogenezy nieletnich |
| 207 | Prace magisterskie z pedagogiki |
| 208 | Praktyczne aspekty oceny ryzyka zawodowego |
| 209 | Prawa człowieka i ludzka godność. Ochrona i aksjologia |
| 210 | Prawne i kryminologiczne aspekty paserstwa w polskim prawie karnym i wykroczeń |
| 211 | Prawno-kryminalistyczne aspekty zabezpieczania i pozyskiwania dowodów elektronicznych z chmur obliczeniowych |
| 212 | Prawo autorskie dla fotografów |
| 213 | Prawo karne materialne. Część ogólna |
| 214 | Prawo karne materialne. Część ogólna i szczególna |
| 215 | Problemy bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego tom 1 |
| 216 | Problemy bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego Tom 2 |
| 217 | Profesjologia. Nauka o profesjonalnym rozwoju człowieka |
| 218 | Profilaktyka społeczna |
| 219 | Promocja zdrowia i edukacja zdrowotna |
| 220 | Promocja zdrowia psychicznego. Od teorii do praktyki |
| 221 | Prywatność w perspektywie zmiany społecznej |
| 222 | Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu nauczycieli |
| 223 | Przestępczość w XXI wieku – zapobieganie i zwalczanie. Problemy prawno-kryminologiczne |
| 224 | Przestępczość w XXI wieku – zapobieganie i zwalczanie. Problemy technologiczno-informatyczne |
| 225 | Przestępczość XXI wieku. Szanse i wyzwania dla kryminologii |
| 226 | Przestępczość zorganizowana a państwo. Wzajemne relacje i uwarunkowania |
| 227 | Przestępstwo szpiegostwa w Polsce w XX i XXI wieku. Polityka kryminalna zakres kryminalizacji uwarunkowania systemowe |
| 228 | Przywiązanie |
| 229 | Przywiązanie w kontekście wrażliwości rodzicielskiej, socjalizacji oraz wpływów kulturowych |
| 230 | Psychoanaliza – ziemia obiecana? |
| 231 | Psychologia coachingu |
| 232 | Psychologia człowieka dorosłego |
| 233 | Psychologia dorastania |
| 234 | Psychologia dysleksji |
| 235 | Psychologia i życie |
| 236 | Psychologia języka i komunikacji |
| 237 | Psychologia kliniczna |
| 238 | Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży |
| 239 | Psychologia kliniczna, t. 1 |
| 240 | Psychologia kliniczna, t. 2 |
| 241 | Psychologia kryzysów w kulturowym rozwoju dzieci i młodzieży |
| 242 | Psychologia moralności. Wybrane zagadnienia |
| 243 | Psychologia nadmiernego jedzenia |
| 244 | Psychologia negocjacji. Między nauką a praktyką zarządzania |
| 245 | Psychologia penitencjarna |
| 246 | Psychologia poznawcza |
| 247 | Psychologia rodziny |
| 248 | Psychologia rozwoju człowieka |
| 249 | Psychologia różnic indywidualnych cech człowieka |
| 250 | Psychologia samobójstwa |
| 251 | Psychologia sądowa. Podstawy – badania – aplikacje |
| 252 | Psychologia społeczna |
| 253 | Psychologia starzenia się i starości |
| 254 | Psychologia stresu |
| 255 | Psychologia szczęścia |
| 256 | Psychologia temperamentu |
| 257 | Psychologia terroryzmu |
| 258 | Psychologia tłumu |
| 259 | Psychologia w praktyce medycznej |
| 260 | Psychologia wychowania. Wybrane problemy |
| 261 | Psychologia wywierania wpływu i psychomanipulacji |
| 262 | Psychologia zdrowia |
| 263 | Psychologia zdrowia: konteksty i pogranicza |
| 264 | Psychologia zeznań świadków (w ćwiczeniach) |
| 265 | Psychologia zmian rozwojowych człowieka |
| 266 | Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 1 |
| 267 | Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 2 |
| 268 | Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 3 |
| 269 | Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 4 |
| 270 | Psychologia. Kluczowe koncepcje. Tom 5 |
| 271 | Psychologiczne aspekty przewlekłych chorób somatycznych |
| 272 | Psychologiczne uwarunkowania osiągnięć szkolnych uczniów |
| 273 | Psychologiczne wyzwania i…szanse w czasie pandemii |
| 274 | Psychologiczny wymiar zdrowia, kryzysu i choroby |
| 275 | Psychometria Podstawowe zagadnienia |
| 276 | Psychopatologia życia codziennego. Marzenia senne |
| 277 | Psychoprofilaktyka w świecie zagubionych wartości |
| 278 | Psychoterapia Dorosłych Dzieci Alkoholików |
| 279 | Psychoterapia dziś |
| 280 | Psychoterapia poznawczo-behawioralna |
| 281 | Psychoterapia poznawczo-behawioralna ADHD nastolatków i dorosłych |
| 282 | Rehabilitacja w perspektywie twórczości |
| 283 | Relacje uczeń – nauczyciel we współczesnej szkole |
| 284 | Resocjalizacja, t. 1 |
| 285 | Resocjalizacja, t. 2 |
| 286 | Rodzicielstwo. Ujęcie interdyscyplinarne |
| 287 | Rodzina i rodzicielstwo. Trudności – zagrożenia – wyzwania – priorytety |
| 288 | Rodzina jako wartość |
| 289 | Rodzinna piecza zastępcza. Teoretyczne aspekty funkcjonowania rodzin zastępczych |
| 290 | Rola samorządu terytorialnego w rozwoju odnawialnych źródeł energii (OZE) |
| 291 | Rozmaitości filozoficzne i inne |
| 292 | Rozmowy o rozwoju osobowym |
| 293 | Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej |
| 294 | Rozwój biologiczny człowieka od poczęcia do śmierci |
| 295 | Rozwój systemu fonetyczno-fonologicznego u dzieci w wieku przedszkolnym (wybrane zagadnienia) |
| 296 | Rozwój w okresie dzieciństwa. Zagrożenia i zaburzenia. T.1 |
| 297 | Rozwój własny nauczyciela |
| 298 | Samobójstwa. Dlaczego teraz? |
| 299 | Samobójstwo |
| 300 | Samobójstwo w kulturze dzisiejszej |
| 301 | Samoocena autentyczna – co ukrywamy sami przed sobą |
| 302 | Schizofrenia – pomysły, strategie i taktyki |
| 303 | Schizofrenia u kobiet |
| 304 | Schizofrenia u mężczyzn |
| 305 | Sekrety schizofrenii i powrót do zdrowia |
| 306 | Seksualność i problemy seksualne z perspektywy psychodynamicznej |
| 307 | Sędziowie o karze, karaniu i bezkarności |
| 308 | Siedem ścieżek integracji psychoterapii |
| 309 | Sigmund Freud w pigułce |
| 310 | Skala inteligencji Wechslera dla dzieci (WISC-R) w praktyce psychologicznej |
| 311 | Skale inteligencji dla dorosłych Davida Wechslera WAIS-R oraz WAIS-III |
| 312 | Skuteczność metody neurofeedback w leczeniu zaburzeń poznawczych u osób chorych na schizofrenię paranoidalną |
| 313 | Słownik etymologiczny polszczyzny potocznej PWN |
| 314 | Słownik pedagogiki pracy i organizacji |
| 315 | Słownik psychologiczny. Leksykon ludzkich zachowań |
| 316 | Socjoterapia jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Teoria i praktyka |
| 317 | Społeczna psychologia środowiskowa |
| 318 | Społeczne i emocjonalne funkcjonowanie współczesnej rodziny |
| 319 | Społeczne i kulturowe uwarunkowania adopcji w Polsce |
| 320 | Statystyka. Od teorii do praktyki |
| 321 | Studia z neuropsychologii klinicznej |
| 322 | Stymulacja komunikacji językowej dzieci z autyzmem |
| 323 | Superwizja. Jak chronić się przed wypaleniem zawodowym i utratą zdrowia |
| 324 | Syndrom Atlasa. O tych którzy byli silni zbyt długo |
| 325 | Szkolenia BHP i badania profilaktyczne pracowników – obowiązki pracodawcy |
| 326 | Szkolenia BHP. Komentarz |
| 327 | Szkolni strzelcy. Przewidywanie i zapobieganie morderstwom |
| 328 | Sztuka mówienia |
| 329 | Środki przymusu bezpośredniego i broń palna. Użycie lub wykorzystanie w ochronie bezpieczeństwa wewnętrznego |
| 330 | Środki przymusu bezpośredniego. Tom I. Wspólna regulacja |
| 331 | Środki przymusu bezpośredniego. Tom II. Poszczególne formacje |
| 332 | Świadek koronny. Ocena wiarygodności |
| 333 | Teoria wychowania w zarysie |
| 334 | Teorie emocji i motywacji |
| 335 | Terapia grupowa w resocjalizacji osób niedostosowanych społecznie |
| 336 | Terapia logopedyczna |
| 337 | Terapia pedagogiczna w zarysie. Teoria – praktyka – refleksja |
| 338 | Terapia zajęciowa dzieci |
| 339 | Terapia zajęciowa. Metoda Snoezelen – Sala Doświadczania Świata |
| 340 | Toksyczna psychologia i psychiatria. Depresja a samobójstwo |
| 341 | Tyflopsychologia |
| 342 | Typologia komunikacji |
| 343 | Uczeń z niepełnosprawnością w szkole ogólnodostępnej |
| 344 | Umysł dziecka Chłonny umysł |
| 345 | Uwarunkowania gotowości do resocjalizacji |
| 346 | Uzależnienia behawioralne |
| 347 | Uzależnienia behawioralne |
| 348 | Uzależnienie od alkoholu. Oblicza problemu |
| 349 | Uzależnienie od internetu |
| 350 | Wiktymologia |
| 351 | Wiktymologia kryminalna |
| 352 | Wiktymologia społeczna |
| 353 | Wprowadzenie do metodologii badań pedagogicznych |
| 354 | Współczesna kryminalistyka. Wyzwania i zagrożenia |
| 355 | Współczesna psychoanaliza |
| 356 | Współczesne wyzwania bioetyki i etyki |
| 357 | Współczesny nauczyciel. Studium wypalenia zawodowego |
| 358 | Współpraca instytucji pracujących na rzecz dziecka i rodziny. Tom I: Lokalny system pomocy rodzinie. |
| 359 | Wstęp do psychoanalizy |
| 360 | Wybrane konteksty współczesnej edukacji wczesnoszkolnej. Przedsiębiorczość – neuroedukacja – międzykulturowość |
| 361 | Wybrane zagadnienia z psychologicznej diagnozy klinicznej |
| 362 | Wypadki przy pracy i choroby zawodowe. |
| 363 | Wzory pism procesowych w sprawach karnych z komentarzem |
| 364 | Zaburzenia osobowości |
| 365 | Zaburzenia psychiczne i emocjonalne |
| 366 | Zaburzenia psychiczne i rozwojowe dzieci a szkolna rzeczywistość |
| 367 | Zaburzenia w zachowaniu dzieci i młodzieży |
| 368 | Zachowania kontrproduktywne w pracy |
| 369 | Zachowania ryzykowne a zachowania patologiczne |
| 370 | Zagrożenia informacji w cyberprzestrzeni, cyberterroryzm |
| 371 | Zagrożenia ładu społecznego. Tom 2 |
| 372 | Zakazana psychologia tom 2 |
| 373 | Zarządzanie zespołem. Motywacja i działanie |
| 374 | Zastosowanie zapisów wizualnych identyfikacji zwłok i przedmiotów w procesach wykrywczym i karnym |
| 375 | Zawód psycholog |